Bugün ilk defa gittiğimiz bir AVM’de oyun alanının fiyatını sordum. Yarım saati 550 TL dediler. İki farklı yer vardı, ikisinin de fiyatı neredeyse aynıydı. Bir saati de sanırım 750 TL civarıydı. Gerçekten artık bu fiyatlar insanı üzüyor.
Çocuğun sadece yarım saat eğlenmesi bile çoğu anne baba için lüks hâline geldi. Fiyatlar bir anda inanılmaz arttı. Bence talep fazla olunca çocuk oyun alanları da iyice pahalandı. İstanbul’da uygun, çocuğun rahatça oynayabileceği bir yer bulmak gerçekten çok zor artık. Çocuk da görünce ister istemez hevesleniyor, istiyor. Merak ediyorum, sadece İstanbul’da mı böyle, yoksa diğer şehirlerde de durum aynı mı?