gamzx canım bende 25 gün kullandım göğüs ucum yoktu hemşireler almış verdiler taktım , hiç duymamıştım doğum yapana kadar 😂
O kadar zorlandım ki süt akıyor slikon ucu kayıyor hava alıyor bebeğim gazdan duemuyordu hep ağlıyordu bi andan süt uçta birikiyor çekince bu sefer genzine kaçıyordu o kadar travma oldu o kadar ağladım ki bir gece otuedum dedim ben bunu bıraktıracağım bende herkes gibi her yerde açıp emzirecegim slikon ucu yıkamaktan aramaktan gına geldi süt akması , kayması cabası..
Ememeyecek dedim 6 ay emseydi dedim , bebek hemşireleri araştırdım , emziremiyorum diye ağladım , sağıp mı versem dedim ama ne yaparsam yapayım vicdanım rahatlamadı
Kafaya koydum önce ilk slikonun ucunu kestim yavaş yavaş o şekilde verdim bu sırada pompayla göğüs ucumu baya çıkarıyordum yavaş yavaş kestim verdim ara ara teklif ettiğimde çok ağlıyordu tutamıyordu uca alışmıştı, göğüs ucumu el pompasyka geçip büyütüp slikon uc gibi kocaman yaptım sonra slikonu takıp arada çıkardım hep böyle yaptım ağladı sşikonu taktım uyudu gşbi oldu çıkardım tabi emdikçe ucu kocaman oldu göğüsümün karar verdikten 3gunde tamamaen attık memeyi bir tuttu çok şükür rabbime kurtuldum suan 15 aylık ayakta bile emiyor bıraktırmayı nasıl yapacağımı düşünüyorum rabbim kolaylık versin inşallah minik bir an önce alışır bırakır sende rahat nefes alırsın♥️