Bende kullandım olumsuz etkisi oldu diyemem ama kusmayı geçirmedi. Aptamil ar aldım cidden ilk kullanımdan kusmayı kesti etki etti daha üç dört kez kullandım mamayı bu arada. Doktorumuz mamayı kullanalım ilacı bırakalım dedi. Bebeğim sadece anne sütü alıyordu hiçbir mamayı yemiyor yani bunu da işte az az biraz göğsümü veriyorum sonra mama ağlayınca tekrar göğüs şeklinde ilerliyorum biberon da kabul etmiyor bu arada. Emzirme öncesi bir ölçek vereceğim daha da iyi gelir inşallah