esen0101 bu arada şunu ekliyeyim boyu ne kadar bilmiyorum benim kızımda 3 aylıkken çok çok zayıftı boyu normal yaşıtlarına göre uzun doğdu ve o şekilde devam ediyor bu yüzden kilosu hep zayıftı elimizde kırılıcak diye korkuyordum herkes bişi diyordu psikolojik olarak çok zordu 6. Aynda bir anda kilo alımı oldu ve şuan tombul bi bebek yani moralinizi bozmayın çünkü illaki kilo alıyolar 🥲