esen0101 Kızımın kilosu 5.300 çıktı. Doğum kilosu 3030 normal mi bilmiyorum bana çok zayıf geliyor😭 sizin bebişlerinizin kilosu nasıl? Sadece anne sütü alıyor..
mehtapyavuzz esen0101 merhabalr benim oğlumda 3 aylıkken 6420 ydi kilosu doktorumuz normal demişti doğum kilosu 3.300 dü sizinki de normal bence
1annenin_sesi esen0101 Doğum kilosuna göre ilerideki aylardaki kilo hakkında konuşuyor ebeler. Benim bebeğim 3600 doğdu. 3 aylığız bizde 7400 dedi. İyi gelişimi dedi. Bizde anne sütü alıyoruz sadece. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Önemli olan sağlıklı olmaları. 🤲🏻🥰
superisi90 Bizim 3550 doğmuştu,3 aylıkken 6700 dü .sürekli gittiğiniz doktora sorun kilo alımı nasıl diye .
1annenin_sesi esen0101 Normal. Önceden hiç uyumuyordu. Şimdi uyuyor çok şükür. Gece de uyuyor. Bazen sabaha kadar uyuyor 6-7 gibi uyanıyor bazen saat başı bazen 2-3 saatte bir gibi. Daha bir düzenimiz yok ama uyumaya başladı hamdolsun. 🌸
eses2026 Gayet normal bebeğiniz Siz takılıp üzülmeyin Doğum kilosuna orantılı ilerliyor Her bebek farklıdır