mommandboy 2 yaş için kullanışlı, ağır olmayan, insanı yormayacak bir bebek arabası arayışındayım.hangisini önerirsiniz?
nazligiz 2 yaştan sonra almam araba yürüsün güçlensin 😂😂 bisiklet kullanıyoruz prego rahat ve hafif oluyor