Kızlar kötü anne miyim bilmiyorum ama tahammül seviyem bazen hiç kalmıyor istemeden de olsa sesimi çok yükseltiyorum artık herşey gözüme batmaya başladı 1.5 yaşında oğlum her geçen gün işler hem dahada kolaylaşıyor hemde zorlaşıyor sanki bazen çok iştahlı bazen asla yemiyo yerse de saçma sapan bi şekilde yiyo heryer darmadağın içtiğimiz içeceği alıyo içine ne bulursa karıştırıyor herşeyi bulamaç haline getiriyo sofrada tam bi kaos ortamı yani su içiremiyorum 2 aydır kabız sorunu var diş fırçalatamıyorum ben bi yerden toplarken o diğer tarafta dağıtıyor uyutmaya geçiyorum bazen direk dalıyor bazen saatlerce uyumuyor desteğim yok ailemden uzaktayım bi yarım saat birine bırakıp işimi halledeyim yada dinleneyim diyemiyorum eşim evdeyken yardımcı oluyor hakkını yiyemem ama oda günün çoğunluğu işte zaten bugün full işteydi mesela acayip yoruldum oğlum da çok hareketli asla oturup oynamas bişeyle bende bazen kendimi kaybediyorum bağırıyorum ama sonra çok üzülüyorum özellikle uyuduktan sonra kendi kendime söz veriyorum sakin olacağım diye ama bi an geliyor tutamıyorum kendimi vicdanım hiç rahat değil o yüzden küçücük bebeğime bağırıyorum onsuz bi hayat düşünemiyorum bile mesela saçma sapan şeyler geliyor aklıma uyuttuktan sonra öyle işte bi içimi dökmem istedim 😢