figencik bende bıraktırmak istiyorum. Emzik aldı ama bağımlı değildi yine diş kaşımak için kullanıyordu, bi yere bırakıyordu uyku zamanı arıyorduk. Bi gün uykudan kalktı hastaneye gittik, emziği hiç aramadı bizde vermedik.2 ay oldu unuttu. Başkasında görünce de istemiyor. Çok bağımlı değil ama ağrısı olduğunda, kendini güvende hissetmek istediğinde istiyor memeyi. Yavaş yavaş azalttım en son öğle uykusundan önce, gece uykusuna geçmeden önce bir de sabaha karşı emiyordu. Şimdi sabaha karşı olanı bıraktırdım uyanınca da uyutamazsam eğer eşimi uyandırıyorum o kolaylıkla uyutuyor buna alışınca öğle uykusundakini keserim en son akşam uykusunu. 16 aylık bu arada.