ilaydadzr Ben boyamıştım bi sorun olmadı sadece boyama sonrası ilk 4 saat emzirmemeye dikkat ettim ona göre ayarladım ve bebeğin ayı da önemli 4-5 saat emmeden durabildiği zaman boyamak daha sağlıklı yani saat başı ya da 2-3 saatte bir emiyorsa önermem