Dişlerimde kaplama var 5 yıldır geçici olarak yapisturilmisti ama hiç vikmadigi için yenilenmedi şimdi kaplamankn altındaki bir dişim ağrıyor ve dış etim kızardı. Bir hafta sonra doktoruma gidicem ama artık fiyatlar çok maliyetli kaplama söktürüp aynısını tekrar taktıran var mı?