acilinbengeldimm kanamam azalır gibi oldu hatta bitti. Sonra bir anda tekrardan baya adet kanaması gibi oldu ve kahverengi lekeyle bitti. Bu loşi kanamasının galiba belirli bir kanama gidişatı yokmuş. Sırayla kırmızı kahverengi gitmeyebilirmiş yani. Çok büyük pıhtılar gelmiyorsa(portakal, limon kadar) bir saatte bir ped değiştirmiyorsanız, ateş, şiddetli ağrı, kötü koku yoksa genelde normal kabul ediliyormuş.