Kızımın heryeri şişti evde mavi ısık var elektikli o çalışıyo geçen sene çok faydası vardı ama ne olduysa bu sene hiç etki etmedi sivrisinekler durumu ayıktı galiba.
Bana bu sinekleri bebemden uzak tutucak yöntem lazım en acilinden her yeri şişti yazık kendi kaşımaya çalışıyo bide kocaman oluyor ısırık yerleri