Merhaba. Aylar önce bilinen bir markanın spor ayakkabısını almıştım düz taban şık bir ayakkabı havalar ısınınca giymeye başladım ama ayaklarımın altı feci şekilde ağrıyor eve gelene kadar pert oluyorum. Şikayet oluştursam iade alırlar mı acaba? Resmen paramla rezil oluyorum. Jel tabanlık aldım oda ayak numarama göre küçük geldi faydası olmadı başka bir tabanlık daha denesem mi?Fikir verir misiniz? Ayakkabı elimde patladı gibi bişey oldu