Kızlar eşim 2 hafta sonra 30 yaşına giriyor ona doğum günü hediyesi olarak ne alabilirim yada yapabilirim? Bütçem pek yok yani manevi bir şey olsa güzel olur ama aklıma da bir şey gelmiyor.
Küçük bebeğimiz var desteksiz büyütüyorum o yüzden o gün birisine emanet edip dışarı çıkma ihtimalimiz de yok maalesef.
Önerileriniz var mı?