prp2727 ben 180 eşim 184 bebeğimiz zaten uzun 55 cm doğdu hep en üst sınırda gitti 1 yaşında 82 cm. Sizin bebeğinizde kendi persantilinde gittiyse sorun yoktur sağlıklıdır zaten genetik olarak kısa boyludur . Bazen ergenliktede boy atanlar oluyor. Ergenliğe kadar kısa gidip.