kelebek671 On dişim kırıldı birkaç dişim de çürük hep hamilelikte vs erteledim şimdi 7 aylık bebeğim var ve emziriyorum yaptırabilir miyim en az 6 tane yapılacak ? Ve süreç ne kadar sürüyor en uzun ?
Merveeemeeliss kelebek671 ben çekim implant ve dolgu ysptırdım 10 aylık emziriyorum ama sorun olmaz dedi ki keza olmadı hemen halloluyor öylr çokda bekletmiyorlar
Dedektifgadget kelebek671 emzirirken dişlerimi yaptırdım bir sorun olmuyor 4 5 saat emzirmemek mümkünse sağım yaptıktan sonra emzirin
Merveeemeeliss kelebek671 özel de yaptırdım imlatlarımı çekimimi dolgumu devlet hastanesi yaptı eğer istanbuldaysanız ataşehir agız ve diş sağlığı hastanesi öneriririn çok ilgililer