Kızım bir aylık boynu pişik oldu. İki güne bir yıkıyorum yıkamadığım o tek günde de siliyorum çocuğu ama iyice içerdeki katında olmuş muhtemelen lif girmedi ve nemli kaldı geç fark ettim bende kokuda vardı bugün tekrar yıkadım elimle sabunladım duştan sonrada kuruladım zor da olsa. Başına gelen var mı ne kullandınız mustela pişik kremi olur mu acaba çok üzgünüm