Herkese merhaba bebeğim 2,5 aylık biliyorum çok tuhaf gelecek ama bebeğimin tüm hareketlerini inceliyor ve otizmden şüpheleniyorum kaygılarımın yersiz ve gereksiz olduğunun da çok farkındayım siz de bu tarz kaygılar oldu mu nasıl yönettiniz bebeğimin en güzel zamanlarını kaygılarımla geçiriyorum 😞