Mom091 Gözlerim yaşardı.. Forumda bu kadar güzel bir Türkçe ile yazan birisi.. direkti bile dogru yazmış aman Allahimm..
dikkatimi çekti tepkimi gizleyemedim kusura bakmayın tebrik ediyorum sizi..
onun dışında sorunuzla ilgili fikrim yok henüz 9 aylık benimki. Ama çok zor olduğunu biliyorum ayırmanın. Umarım başarılı olursunuz..