fkrts ml artınca beslenme aralıkları uzuyor geceleri 2.5 saatte beslemenize gerek yok artık kırkı çıktıktan sonra geceleri sadece ağladığında beslemeniz yeterli zorla içirmeye çalışmayın içmiyorlarsa yarım yarım yapıp birer saat arayla besleyebilirsiniz zaten 2. Ayda ben 120 ml vermeye başlamıştım o şekilde verirseniz 3 saat aralıklarla beslersiniz gündüzleri de ne zaman huzursuz olup ağlarsa öyle mama veriyorum ben