cakebabe GemlikZeytini güzel bence de kumsal eylül güneş bu tarz isimler benim de hoşuma gidiyor kızımın adı da güneş 🧡
simseklivekalpli GemlikZeytini insanların hayatı adlarıyla uyumlu geçiyor bence, o yüzden çok anlamli bir isim gibi gelmedi bana
elvinsmommy GemlikZeytini Eylül bence yeni nesil isimlerden daha güzel. Ben de kızıma yeni olmayan bir isim seçtim.
elisa2705 GemlikZeytini Çok boş bi işim Eylül ela Elisa arasında kalmıştık bizde sora ben elisa istedim öle oldu içinize en çok sinen neyse o olsun 💕
BordoHuniliAnne GemlikZeytini yeğenimin ismi, daha 8 yaşında ama gördüğüm en alımlı en güzel kızlardan biri, ama biraz da çıkarcı ve fena 😅
Kuzey_Melis_Momm GemlikZeytini Bende beğeniyorum kuzenim kendi kızının adını Eylül koymasaydı tercihlerim arasındaydı 😊😊
merkursavascisi_06 GemlikZeytini su gibi çok güzel🥹 ben beğeniyorum diğer ay isimlerne nazaran en isim olmaya yakışan eylül ve nisan gibi