sengul34 elifozkan 10 Aylikken ikiye gectik aama belirli sey dediki abi kalk baba gel anne ac. Bunlar ama surekli yokti diyer iglimda ayni kitap Cok okuudim Gosterdim
baykuskiz_ elifozkan onu tam hatırlamıyorum ama hatirladigim 2 bucuk yasindan sonra doğru duzgun konusmaya başladılar
GemlikZeytini elifozkan benimki çok geç konuştu. Tekli kelimeleri vardı ama 3 yaşına kadar ne dediği anlaşılmıyordı. 3.5 da açıldı
parla__ elifozkan şu an 20 aylık tek kelime anne ,baba ,biz söylersek tekrar eder çiş, biz söylersek tekrar eder dede diye ,gel yerine ge ,bak yerine ba diyor bunlar var şu an sadece ,
Pinrrr elifozkan 21 aylık baba ise git diyo canı isterse kelimesi fazla ama cümle tek tük inşallah zamanla açılır devamlı disarlarsayiz
Ayseee12_ elifozkan sizin bebeğiniz kac aylikbenim de oğlum 25 aylik 2 li cumle kuruyo ama yastlari kadar düzgün konusmuyo soyleyemiyo dil terspistine baslicam.eylulde
parla__ Ayseee12_ yok goturmedim gerek görmedim yigenim filanda 3 yasidnan sonra cümleler kurdu uzun uzun kısa süre içinde. Ondan önce tekli kelimeler söylerdi yada ikili. Yani geç konuşabilir düşüncesindeyim. Sorun olduğunu düşünmüyorum birde yavaş yavaş çok soylenmeli belki öyle yapmıyorum yetişkin insanla nasıl konusuyorsam öyle konuşuyorum belki oda konuşmasını etkilemiştir. Bir kelimeyi çok kez woylemiyorum örneğin kedi kedi kedi çok çok yavaş yavaş demiyorum normal kedi diyorum bir kere ,yani dusuncem bu yönde. Konusacakyir herseyi guzel 🙏 qlgiliyor biliyorherseyi dediğimi anlıyor sadece konuşmuyor kendinizde ifade ediyor bende onun ne istediğini anlıyorum. Konusacaktirelbetdiyorum kafamatakmadim Konuşmayı erken sokenler bana şöyle yapin diyefikir verebilirler Yada genetik midir bilemem.
yusufmoms27 elifozkan benimki 22 aylık hala ikili kelimesi yok tekli kelimelerin çoğunu biliyor iki kelimr yok