TalentedMom kızım su içmiyordu sonra o ara ablam enjektörle ver ağzına sokarsın falan dedi bende 1-2 öyle verdim sonra eline veriyordum kendi çekiyordu sonra suluğu aldım verdim direkt içti 20 aylık kızım 2 tane munchkin birinde su veriyorum diğeride kefir ayran vs verdiğim de falan kullanıyorum damlatmadığı için ben severek kullanıyorum başta zor çekiyordu sonra alıştı şuan bardaktan falan da içiyor ama hala kullanıyorum