kitapanne Hanımlar oğlum 4,5 yaşında ve 104cm kilosu da 17.5 Akranlarına göre geride kalmış gibi hissediyorum. Ben 168cm eşim 183. Beslenmesi de açıkçası 1 yıldır düzeldi. Sizde durumlar nasıl ? Endişe etmeli miyim?
banauygun kitapanne 2 yaşına kadar yaşıtlarının ilerideydi sonra duraksadı baya yaşıtları ile aynı oldu bazen kısa kaldı goturudm doktora 6 ay takip edelim sonra getir dedi şuan 3 yaşında 1 senede 6 cm felan uzamis doktor az bulmuştu bende 6 ayın dolmasını bekliyorum
baykuskiz_ kitapanne yani persentile bakilirsa ortalama 106.. 2 cmlik fark icin cocuga geride diyemeyiz bence
kitapanne banauygun bende bayramdan sonra çocuk hekimine götüreceğim. Ordan da endokrine giderim büyük ihtimalle. Boyu ne kadar sizinkinin
kitapanne baykuskiz_ evet bende baktım persentile. 27lik dilimde çıkıyor. Akranlarının yüzde 73 ünden geride. En önemli endişem bir sorunun olması. Eşimde lisede birden uzamış. Babasına mı çekti acaba diyorum. Bilemiyorum yani kafam çok karışık 🥴 sağlığında bir şey çıkmasında hayırlısıyla.
baykuskiz_ kitapanne yok neden çıksın.. benim kizim kiloda yuzde 10luk kisimda mesela bu zamana kadar hic problem yapmadılar.. yine de icinizin rahat etmesi icin goturun bir doktora
kitapanne baykuskiz_ inş teşekkür ediyorum. Uzasın diye de yanlış beslemek istemiyorum. İğde unu, atom vs veriyorum. Erken ergenliğe sokarım diye de korkuyorum. Gidip hepsini güzelce bir sorayım