Ne yapmam lazım bilmiyorum ilk kızım 11 aylıkta çıkardı ve o zaman bu kadar ağlamamıştı hep emmişti beni öyle rahatlıyordu. Oğlum o kadar çok ağlıyor ki üst kısm kırmızı olmuş dokundurtmuyo çığlığı basıyo yarım ölçek carpol verdim biraz sakinleşti nasıl bir yol izlemeliyim erken mi çıkıcak şimdi