Kızlar merhaba 4 ay 22 günlük bir kızım var doğduğundan beri gazı çok kötü kokuyor doktora dahi sordum ama bunun bir sorunu teşkil etmediğini söyledi. Birinin yanında yaptığında büyük bir insanın yaptığını zannediyorlar o denli başına daha önce böyle bir şey gelen oldu mu çok merak ediyorum😅