Papatya90 hep yanşış yönlendirdi. Beni sütümün olmadığına inandırdı. Bebeğim memede kıvranıyo diye aç sütün yetmiyo dedi. Oysa bebeğimde laktoz intoleransı varmış oyüzden kıvranıyormuş. Hiç bir kitap okuma ben seni yönlendiricem dedi. Zeytinyağı vs hiç birşey sürme bebeğine dedi gibi gibi gibi