Selam herkese, bebegim dogdugundan sol gögüs ucum kücük oldugu icin zor alıyordu. Sarılık olmaması icin cogunluk la sag memeden verdim bazen sol memeyi veriyordum. Ucu yoktu ve tutamıyordu. Zamanla sol memeyi de tuttu. Ama şöyle bi sorunum var. Sag meme daha büyük kaldı. Solda daha az süt var. Orayı nasıl cogaltabilirim. Ordan sagım yapıyorum 30 ml 20ml cıkıyor anca, sagdan sagım yapınca 60 ile 100 ml arası cıkıyor . Nasıl eşitleyebilirim boyutları ya, soldan cok emzirmeye çalışsam da büyümüyor, ordan sagım yapsam da büyümüyor