Arkadaşlar 6 yaşındaki kızımın çok fazla dikkat eksikliği var asla ödev, okul, oyun oynamak vs umurunda değil. Genelde böyleydi oyun oynamadı hiç ama bu ara çok fazlalaştı bu durum aşırı unutkanlık başladı nerdeyse adını unutacak. Bizimle aynı durumda olan var mı çok üzülüyorum bide bebeğim var neler yapabilirim