Kızlar saç diplerim çok kaşınıyor ama uzun yıllardır var bu durum. Banyo yapmakla falanda geçmiyor. O gün kaşınmıyorsa ertesi gün yine kaşınıyor. Özellikle kafamın üst bölgesinde var kaşıntı.
Böyle bir sorunu olan var mı?
Yapay zekaya sordum egzama, mantar vb. Bişeyler olabilir dedi. Doktora gitsem buna kim bakar cildiye mi? Artık çok sinirimi bozuyor sanki bit varmış gibi saçımı kaşımak.