tuanaozturk Kızlar dışarı çıkarken, nasıl çanta alıyorsunuz yanınıza? 2 yaş için soruyorum… yani bıktım buyuk çantayı daşımaktan😂😂
mamabear_ tuanaozturk uzun zamandır almıyorum büyük çanta suyunu atıştırmalığını bez ve ıslak mendilini bebek arabası çantası/organizerine koyuyorum tutma yerine asılıyor. Kendim de çapraz çanta takıyorum cüzdanım anahtarım telefonum orada duruyor. Ekstra bir şey olursa da arabanın altına koyuyorum
ahfjpeoejdn tuanaozturk kendime beğendiğim çantam neyse o. Oğlanın da sırttan takmalı. Çantası var onu kullanıyoruz. İçine kıyafet bez vs koyuyorum. Böylelikle ne kombinim ne de çanta yüküm oluyor
3kedili2bebekli tuanaozturk kendi cantalari var küçük ona malzemeleri koyup sirtlarina takiyorum birer yedek alıyorum yetiyor zaten 😂
Acu_ tuanaozturk 4 yıldır anne çantası sonra büyük bir sırt çantası kullanıyorum çokkkkk sıkıldım. Tam tek parça taşırım küçültürüm dedim kendi çantamı kullanırım bi yandada hopppp ikinci doğdu çanta dahada büyüdü. Özledim minnacık çantaları
tosbiksmoms tuanaozturk bizde çoktan bıraktık kendi sırt çantasına koyuyorum eşyalarını ıslak mendil, 1 yedek kiyafet atistirmalik yetiyor kendim de küçük bir çanta alıyorum.
Mariposa tuanaozturk kisa mesafe gideceksem kendi kol cantama koyuyorum bi tane bebek bezi islak mendil ic zibin. (5 aylik) uzak mesafe gideceksem normal orta boy sirt cantasi var onu aliyorum .
boncuk_29 Bu çanta kullanışlı bende çocuklar ile çıkarken buna kiyafet koyuyorum geniş hacime sahip sıkıntı yaşamıyorum