bebekse globber kullanıyoruz ama katlaması o kadar meşakkatli ki bagaja atarken katlamıyoruz yani sadece tutma çubuğunu çıkartıyoruz. Ve katlanan modelle arasında fiyat farkı çok fazla. Katlanan bmodele para dökmeye gerek yok bence. Sürüşü muazzam oturma vs çok iyi. Ama diyorum acaba yatırılan modellerden alsam daha mı iyiydi. Çünkü hala 2 uyku yapıyor. 2. Uykuda dışarda olucaksak globberı değil arabasını almak zorunda kalıyorum ☝🏻 fikir olsun