Merhabalar biri 2 diğeri 4 yaşında iki çocuğum var. Gün içerisinde artık o kadar bunalıyorum ki yeri geliyor çocukları memnun edemiyorum. Onlarda sıkılıyor sürekli evde çünkü, parka falan götürdüğüm zaman ikisiyle aynı anda baş edemiyorum koşturuyor lar salıncakların arkasından geçiyorlar korkuyorum. Ve en önemlisi çocuk parkları bi yerde artık güvenli değil. Onun dışında koca İstanbul’da gurbetteyim resmen kimsem yok adam akıllı gideceğim yerim yok, eşimin çalışma saatleri rezalet. Kısacası acaip derecede sıkılmış bunalmış hissediyorum. Varmı benim gibi olan veya tavsiye verecek. Uzun oldu kusura bakmayın 🌸