10.5 aylık bi süredir deniyodu ama bu sabah tebrikler başardı 🫠 ikea antilop kullanıyoruz tabi ki kemerini bağlıyorum ama yemek tablasından destek alıp iki ayağının üzerine kalkıyor kemer falan hak getire. Napıcam şimdi bi saniye boş bırakamam tek başımızayken. Yer sofrasına falan mı geçsem yoksa ingenuity mamas papas tarzı bi mama sandalyesi mi alsam kafam karışık