Kızlar selam,
Doğum yapalı 3.5 ay oluyor. 2. ayda spiral taktırdım. Kanamam oldu. 40 çıkıncada kanamam oldu, regl mi olmuştum anlamadım. Neyse gecen ay kontrol ettirdim spiral yerindeydi. 2 kere ilişki oldu, ve daha regl olmadım. Hafif kasık agrım oluyor arada. Birmara da az kanamam olmuştu. Hamile miyim yoksa? Asla istemiyorum ya.
Emziriyorum ayrıca sizce hamilelik ihtimali var mı?