Kuruluk sorunu yaşıyoruz biz doktorum hem nemlendirici hem yağ kullanmamı söyledi. Tabiki mustela önerdi ama onun bizde nemlendiricisi var atopik için olan bi işe yaramadığını görünce o markayı almak istemedim fiyatları da ucuz değil ki aman nolcak diyip alayım. Rossmandan clooe diye bi marka aldım organik içerik. İndirimdeydi zaten 200 tl gibi bi ücreti vardı bize çok iyi geldi bi deneyin derim