tosbiksmoms Kızlar d.k.hapini kullanmayi birkamak zorunda kaldım migrenimi çok tetikliyordu, bu ay günüm gecikti hapı biraktigim için mi aceba? Bu durumu yaşayan var mi? Yine düzensiz günlere geri mi döndüm.
tosbiksmoms metekaanmomm açıkçası 2 haftadır regl olcakmisim gibi bel ve kasık ağrısı yaşıyorum, demekki hormonlar düzene girmeye çalışıyor.
metekaanmomm tosbiksmoms hormonlar kendine gelene kadar öyle oluyor benim de bazen ayda iki kere oluyor bazen iki hafta gecikiyordu