KeremA Oğlumda konuşma gecikmesi var bugün babasına bebeği gösterip. “Baba gel geeel bebek al” (bebeği al). Bu 4 kelimeli cümle olarak geçiyor mu
mehmeteray KeremA aynı dertle uğraşan birisi olarak söylüyorum evet geçiyor. Benim oğlumda 37 aylık daha yeni 3 kelimelik cümlelere geçiyor
cennetkusum16 KeremA 4 kelime olmasa bile 3 Kelime garanti :) olur annesi takılma vakti gelince konuşur. Kelimesi varsa vaktini bekliyordur
mehmeteray KeremA sizin ki kaç aylık. Benimki de daha bırakmadı. Bir ara kreşte görüp heveslendi. Çiş kaka demeye başladı. Öğretmen yazın başlayalım şuan sadece gördüğü için söylüyor yazın daha kolay olur dedi. Oğlumda söylemeyi bıraktı zaten