merveomerfurkan Oğlum 16 aylık anlamlı bir sürü kelime çıkartabiliyor hayvan sesleri anne baba vs. Bir sürü kelimesi var ama kendi kendinede çok konuşuyor anlamadığım şekilde normal mi sizin bebeklerde de var mı
Pamukhanim_ merveomerfurkan 19 buçuk aylık kızımda öyle bıcır bıcır sürekli konuşur kendi kendine de ben hatta aa öylemi falan diye eşlik ederim kelimeler söylerim bence normal konuşmaya çalışıyorlar çünkü
Mom_87 merveomerfurkan çok normal. Çocuklar kendi kendilerine değişik ses çıkarırlar öyle. Benim kızım 26 aylık hala var…
_birbebekannesi_ merveomerfurkan normal benim oğlum da öyle, siz de maşallah anlamli kelimesi çok bizde anlamlı kelime az, hep bebek dilinde konuşuyor
_birbebekannesi_ merveomerfurkan bu forumda postunuza cevap verilmesi için kaynana görümce postu açılması gerekir, uygulamanın amacı aslında bebekli annelerin bir-birine yardım etmesi, ama daha çok öyle postlara cevap veriliyor gördüğüm kadarıyla