Kizlar bebeğim yogurt dışında birşey yemiyor desem yeri yaptığım şeylerden zar zor bir iki kaşık yiyor napicam asla blmiyorum özenerek hazırladığım herşey çöp oluyor sadece emiyor bide mamada kabul etmedi hip sevmişti oda kızarıklık yaptı ve kusturdu emmeyle nasıl olucak asla bilmiyorum bu ayda çok az kilo almış zaten. Bizim gibi olanlar var mı yaa .aşırı zor ve üzücü bı durum yani bu 🥹🥹