50 günlük bebeğim var ve 20 gündür mamayı bıraktık sürekli memede emmek istiyor bebeğim ama göğüslerim çok yumuşak bazen sıkınca hiç süt gelmiyor bu durumda sütüm yetersiz mi ne yapmalıyım sütüm nasıl çoğalır tekrar mama vermek istemiyorum mecbur kalmadıkça tavsiyeleriniz neler tecrübeli anneler ☺️