Bebegimm111111 valla ben olsam ortalığı yıkıp o tatlıyı kesin gider aldırtırdım çok büyük saygısızlık.
Benim iki tane var birisi kaynanam açık açık erkek olmazsa bu çocuk destek bekleme her yönden demişti bütün hamileliğimin boyunca bu içime oturdu, 20 ay olacak asla için sönmüyor.
hamileliğimin son ayları 34. Haftamda risk vardı doktor çok hareket etmesin demişti, kaynanam yan evimde oturuyor eşim ona söylemişti gelsin diye asla gelmedi birde bana ben evde doğurdum böyle nazlanmadim zaten sezeryan neyini abartıyorsun dedi. kaç gün annem bir şekilde yemek gönderdi birde geldi akşam bizimle onları yediler 3 kişi 1 tabak bile kaldırmadan gitti. O günden beri büyük yeminim var, allah onu benden gelecek bir bardak suya muhtaç etmesin