senosko Kızlar molfix 3 numara kullanıyorum ama her kakasını yaptığın da sırtına kadar çıkıyor 2 numara ise bacaklarına dar geliyor ikilemde kaldım başka markanın 3 numarası da mı böyle yapar acaba
mmoz senosko molfix çok dandik sürekli sızdırıyor baby turco ve prima premium care tavsiye ederim.Biz 50 günlüğüz baby turco 3 midi veya prima 2 numara kullanıyoruz.Birde bebek bezlerinde kanat kısmı var onu açın kullanmadan açmazsanız da bezler sızdırır
boncuk_29 senosko cırtlı bezlerde o sorun oluyor cırtlar gevsedikce bolluyor ve tasma sızma oluyor kulot bez deneyin
senosko Hiilyuss son günlerde bunu denedim canım Allah razı olsun işe yarıyor vallaha Rabbim seni darda zorda bırakmasın beni sakat belimle her gün elimde çamaşır yıkamadan kurtardın
senosko mmoz en başından beri aynı marka kullanıyoruz yanlar dan çıkma veya sızıntı hiç yaşamadım sadece belinden sırtından kıyafetine bulaşıyor işte
senosko anne232 bilmiyorum inanın ki ilk bebeğim eşimin babası oturdukları mahalleden bi yerden almıştı bel kısmında lastik yoktu sahte olacağı aklıma geldi internetten aldığımda vardı ama o da aynı şekilde sırtına çıkardı
anne232 senosko Sahte değil canım artık Molfix çok kalitesiz ben pure baby organic kullanıyorum memnunum
senosko anne232 külot bezler 4 numara dan başlıyor hiç 3 numara bulamadım prima bile 4 den başlıyor az adetli olanlardan alıcam galiba birde o yolu deneyelim
Hiilyuss senosko kız allah senden razı olsun. Ne güzel dua etmissin Rabbim zorluğunu kolaylaştırsın. Elimizden geldiğince destek oluyoruz birbirimize çok sükür