Doğum yapalı 3 ay 12 gun oldu 35+4 te tansiyon yukseldıgı ıcın doğum yaptım bebegım 10 gun küvözde kaldı 2300 kg ile taburcu olduk .
Neyse suan cok şükür saglıklı ve 5,100 kg sadece ANNE SÜTÜ ile besliyorum . Kaka ve çişli bez her gun yeteri kadar alıyorum bebegım huzursuz degıl fakat kg olarak zayıf gelıyor her gören ay bu cok küçük diyo artık sıkıldım sırf kg alsın dıye mama baslamalı mıyım?