İki doğumunda sezeryan kızımda kırkım çıkar çıkmaz adet olmuştum oğlum 5 aylık olacak nerdeyse hala olmadım ister istemez çok tereddüte sokuyor beni adet olmak için neler yapabilirim? Emziriyorum bu arada kızımı da emzirdim birinde hemen adet olup diğerinde olmamak normal mi ?