Park beşik kullanıyorum ama içindeki yatak ince ve yumuşak geliyor. Uzun zamandır yenisini almak istiyordum bi türlü nasip olmadı ama şimdi alıcam. Birkaç tane beğendim aslında ama emin değilim birazda uygun fiyatlı olması iyi olur. Önerisi olan varmı alıp kullanan, memnun olannn?? 🩷