hllvrll merhaba yeni gördüm mesajınızı ,ben memede biyopsi emar istediler , ltrasom çekildi orada kanlı nodül gözüküyor dedi. Ben baya telaşlandım yarın tekrar doktora gidecem ultrason sonucunu göstermek için ama içim içimi yiyor ya Birsey olursa diye. Yarını nasıl edecem bilmiyorum canım