Merhabalar bebegim 10gün sonra 5aylık olucak ve biz ek gıda tadmlarına başlıyacagz normalde anne sütüyle besleniyordu fakat bir talihsizlik yüzünden 1aydır anne sütü slamıyor mamamyla devam edyrz mamayıda pek sevmedi içmiyor markaları denedik doktorada danıştık sevmiyor hazmedemiyor dedi yalnız doktora danşmayo umuttuguö şey tadmlarla su verecekmiyim siz verdnz mi