queenof2 Teşekkür ederiimm, 2 bebekli olunca rahat edeceğim şık bi terlik bakmak istedim🫠 bide diğer türlü babet veya arkası kapalı şeyleri hiç giyinemiyorum çok vuruyor niyeyse ya yoksa güzel modeller var da.. ama renk olarak krem de olabilir dediğiniz gibi😊