aylaozkir Hamileyken 5. Ayımda sağ kalçamın üstü ağrımaya başladı yangı var ve uzun süre düz yatınca yürüyemiyorum bile ayağa kalkınca sırtımda çok ağrıyor doğum yaptım 2 ay oldu nerdeyse hala ağrı yangı devam ediyor normal mi doktora gitmem gerekiyor mu
kedili1anne aylaozkir kendin için en doğrusunu tabiki sen bilirsin ama o kıtlatma toplarına girme Fıtığın varsa patlar alimallah Mr çektir sinirlere baskı yapıp yapmadığına baksınlar